HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Rossz vallás

d3athpr00f 2010.06.27. 13:25

Idén talán a Sziget szesztigyálnak lesz a legjobb felhozatala számomra zenekarokból. Ha lesz időm igyekszem minden számomra kedves zenekarról írni de most elsőként fogadjátok szeretettel a kaliforniai punklegenda rövid történetét. Ez a Bad Religion.

1979 L.A. minden középiskolás srác punkbandát akart csinálni szerintem így volt ezzel a 4 alapító tag is Greg Gaffin, Jay Bentley, Jay Ziskrout és Brett Guerwitz. Első koncertjüket 1980-ban adták egy raktárban a Social Distortion előtt nyitva. 1982-ben adták ki első albumukat a How could hell be any worse?-t a Guerwitz által nemrég alapított Epitaph Recordsnál.

Némi tagcsere sikertelen lemezek és egy kis szünet után '86-ban ujjáalakultak és '88-ban kiadták a Suffert amivel állítólag megmentették a Kalifornia punkot.(Szerintem az egy szar album :S)

'90-ben jött ki az Against the Grain ami már egy zúzósabb összetettebb album volt. Ezen található a több feldolgozást is megélt 21st Century (Digital Boy)

'92-ben adták ki 6. albumukat amit minden amerikai punk ismer szerintem a Generator-t. Rengeteg szám hangozhat ismerősnek az albumról(főleg a címadó). Első videójuk is elkészült a zseniális Atomic Garden-hez.

 

Brett Guerwitz (Mr. Brett) a banda agya elhagyta őket főleg azért, hogy más neveket is a kiadójához csábítson. Ennek ellenére 1993-ban a grunge tombolása idején kiadták a Recipe for Hate-t.(A Pearl Jam Eddie Vedder-e is besegített pár számnál.) Egyik nagy kedvencem az American Jesus is ezen az albumon szerepel. (A videó szerintem szar :s)

Az évek során folyamatosan adták ki albumaikat kisebb nagyobb sikerrel amíg 2001-ben a tagok kibékültek Mr. Brett-el és visszatértek az Epitaph-hoz. Ennek az eredménye lett a  The Process of Belief és az Empire Strikes First 2004-ben.

Az idei évre igérik a 15. studióalbumukat ezek az "őspunkok" akiket Augusztus 11.-én az A38 színpadon lehet megnézni a Szigeten, hogy mennyi lendület is maradt bennük így 30 év távlatából.

Címkék: punk koncert sziget bad religion epitaph

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr562113387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyád süket? 2010.06.28. 14:19:03

Jó a blog,csak így tovább.Nekem lassan le kéne lépnem,de azért ide kommentelek. Ne kérdezd hogy találtam meg.Lényeg a lényeg,hogy nézz át hozzánk,én/mi is futtatunk egy blogot,a miénk lassan 1 éves,de a témája hasonló,mi magunk.Kicsit más zene,de talán van pár közös problémánk.Mostanában keveset posztoltunk,mert részegeskedtünk helyette inkább.
süti beállítások módosítása