HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Egy esős nap összefoglalója

d3athpr00f 2010.06.22. 00:35

Esős tetves szar nap volt a mai (is :S ). A kedvenc Bobby Kotick az Activision nevű videójátékokkal foglalkozó cég fejese, ugyanaz aki abban látja a cég következő 2 évét, hogy piacra dobnak évente egy új Guitar Hero, Tony Hawk és Call of Duty részt. Semmi bajom, sőt szeretem mind 3 sorozatot noha az első 2 már egyre elveszett népszerüségét próbálja visszaszerezni, erre az én Bobby pajtásom a harmadik sorozatot is el akarja baszni. Bobbyfiú most azt találta mondani ha rajta múlna fizetőssé tenné a CoD Online Multiplayer részét. Nem elég szopatni csóró játékfüggő proletárokat hogy, évente vegyék meg a legújabbat mert csak ahhoz lesz támogatás amit szintén drága Microsoft pontokért lehet megvenni mint a mostani kiegészítőket. PlayStation berkekben nemtudom hogy megy ez, de ott sem egyszerűbb szerintem. Szép volt Bobbyfiú! Alulmaradt kedvenc csapatom a Honduras-i válogatott a Spanyol armadával szemben. Ez nem annyira meglepő bár szerintem ők voltak a jobbak a spanyolok némelyik megmozdulása, élen a kihagyott 11-sel egyszerűen nevetséges volt. Honduras kiesett így hát marad az örök kedvencem Argentína! Valamint most néztem meg a kamerás horrorok királyának a REC cimű filmnek a folytatását. Nem tudom hogy csak számomra nem volt annyira fosasztó mint az első rész vagy csak itt az ijesztegetés helyett inkább az első rész kérdéseire adtak választ. Lényeg a lényeg aki látta az első részt annak kötelező a folytatás is.

Címkék: horror vb spanyol eső rec honduras bobby kotick

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr512099848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása