HTML

Szerzők

Proletárok

Külvárosi proletár vagyok. Ez a blog rólam és az engem érdeklő dolgokról fog szólni. Meg lehet majd másról is. :)

Linkblog

Fertőző idiotizmus fészbukk hatására

d3athpr00f 2010.06.25. 14:09

A Facebook, (Fácse, Fész, arckönyv) remek oldal amióta reggeltem (ez még a hűdetrendivagyokhogyvanfacebookom előtt volt) alig használom a többi közösségi portált. Itt lehet játszani, poke-olni lájkolni kommentelni és végül idióta csoportokhoz csatlakozni. A csoportokhoz csatlakozásnál remekül megfigyelhető a csordaszellem. Én is csatlakoztam már olyan csoporthoz amihez az ismerőseim egy része is de azért mert úgy éreztem, hogy a csoport üzenete igaz rám is. Kedvenc csoportjaim: a csatlakozz, hogy ne legyen fieztős a fészbukk,(nem mintha bármikor is az akarna lenni, ha meg igen Mark Zuckerberg letolja a nadrágját és bepudzsít a fél világnak szerintem) valamint a mondjunk le a tüzijátékról az árvízkárosultak javára. Ebbe a csoportba ismerőseim 90 százaléka szinte miliszekundumok alatt csatlakozott. Nem arról van szó, hogy nem sajnálom a csórókat akik rábasztak erre a hirtelen esőzésre de ezt már egy picit erősnek érzem. Főleg, hogy a kormány is ilyeneket magyaráz. :S Cserébe viszont vannak olyan klubbok mint mondjunk le bölcsészkar támogatásról az árvízkárosultak javára. Nem mintha bármi bajom lenne a bölcsészekkel de ehhez a klubbhoz csak azok csatlakozzanak akik tudják hogy az Irónia nem egy ország Irán mellet. Viszont aki úgy érzi nyugodtan lehet csatlakozni az én klubbomhoz.

Amiért mert tegnap nem volt post senki ne pofázzon mert, 1; nem érdekel 2; már úgysem változtathatok rajta :D Egy nagyobb volumenű projekten dolgozok amivel a rockzenét szeretőknek kedvezek majd ;)

Tegnap ezt hallgattam éjjel-nappal:

Címkék: facebook csoportok msi árvíz mark zuckerberg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://suburbproli.blog.hu/api/trackback/id/tr192109461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása